wtorek, 11 września 2018

Aviattic decals

W ostatnich dniach dotarł do mnie zestaw kalkomanii z firmy Aviattic.
Do tej pory to co oferował Wingnut Wings w pudełku, w zupełności mi wystarczało, ale jak przeglądałem fora poświęcone modelom z Wielkiej Wojny, wielu modelarzy polecało własnie te kalkomanie. Znalazłem stronę, skontaktowałem się z Richardem i po wymianie paru maili, zamówiłem zestaw na Fokkera. Gdy przesyłka dotarła i zobaczyłem te kalkomanie, zrozumiałem zachwyt modelarzy. To co Aviattic opracował to istna miniatura oryginalnego pokrycia samolotów z I wojny. Żadne zdjęcia nie oddadzą uroku tych kalek, to trzeba zobaczyć na własne oczy.






Zbliżenia






Porównanie
Aviattic vs Wingnut Wings




Końcowy werdykt pozostawiam każdemu czytającemu tą krótką recenzję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz