środa, 18 marca 2020

P-11C - IBG LIMITED EDITION 1/32

PZL P-11C
IBG
LIMITED EDITION

I słowo stało się ciałem, po bardzo długim okresie oczekiwania, kiedy przez moje ręce przeszły chyba wszystkie możliwe miniatury P-11 w różnych skalach, trafił w moje ręce najnowszy wyrób IBG a mianowicie wtryskowa jedenastka.
Tutaj pisałem o pierwszych oficjalnych lub mniej oficjalnych przedpremierowych fragmentach modelu, następnie pojawiły się w sieci rendery modelu i wreszcie na początku marca ruszyła sprzedaż modelu. Zamówiłem wersję limitowaną, która różni się od zwykłej dodatkowym malowaniem, lufami od Mastera i figurką pilota.
Same wypraski są niezwykłej urody, można je śmiało ustawić na równi z modelami WnW i obok wyprasek Tamiyi i nie będzie wstydu. Są delikatne błędy, jak łopaty śmigła, kołpak, zagłówek pilota, ale jak znam życie to zaraz pojawią się zestawy korygujące. Więc wystarczy tylko cierpliwie zaczekać i można skleić model, naszego najsłynniejszego samolotu.















Dodatki do wersji LIMITED




Zbliżenia na detale








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz