czwartek, 6 października 2022

A-1H Skyraider Zoukei Mura 1:32

 A-1H Skyraider

Zoukei Mura


Po prawie półrocznej walce skończyłem wreszcie model A-1 Skyraider od Zoukei Mura. Na początku brałem pod uwagę model Trumpetera, ale nitowanie mnie odrzuciło, Skyraider ma powierzchnię spawaną punktowo i nie może być mowy o nitowaniu. Model japońskiego producenta w pudełku wygląda całkiem fajnie, masa detali z których połowa nadaje się do wyrzucenia, po prostu sztuka dla sztuki, po co komu wyposażenie kadłuba, którego nie da się w żaden sposób pokazać, detale mało ostre i wysoka cena za model, który powinien kosztować maksymalnie 2/3 normalnej ceny, ale jak się chce to trzeba płacić. Samo spasowanie całkiem przyzwoite, miejscami przyjazne modelarzowi, a miejscami mocno utrudniające.

Z dodatków wykorzystałem po raz pierwszy zestaw Quinta Studio, bardzo fajna sprawa, ale nie w całości, uzbrojenie i sedes to zestaw Brenguna, tradycyjnie dołożyłem lufy od Mastera, parę detali z Eduarda i koła od Airesa.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz