poniedziałek, 5 września 2016

Moje prywatne lotnisko

Może nie będzie to typowy SbS, ale na pewno pomoże w wykonaniu betowego lotniska
Na poczatek będziemy potrzebować kawałka płyty karton-gips.
Z jednej strony ściagamy papier poprzez namaczanie.
Tutaj trzeba wykazać się cierpliwością, spodnia warstwa papieru wolno odchodzi od podłoża, a trzeba uważać bo później lotnisko będzie miało za duże wżery i bruzdy.
Gdy mamy juz ściągnięte, pozostawmy do dokładnego wyschnięcia.
Następnie wycinanmy płyty lotniskowe, według własnego uznania i skali, oraz ustalamy końcowy rozmiar podstawki i naklejamy na sklejkę lub inne wzmocnienie.
Sama płyta karton-gipsowa jest za słaba i może łatwo sie złamać


Następnym krokiem jest polakierowanie na błyszcząco
Po wyschnięciu możemy juz brudzić do woli, ja używałem różnego rodzaju siukwasów od AK i nie tylko


Po pierwszej warstwie brudu


Następnie dodałem różnie odcienie brążu, polakierowałem i zasadziłem trawkę


Na koniec dodałem wycieki płynów ustrojowych z samolotu i podstawka zrobiona.

I komplet





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz