sobota, 4 sierpnia 2018

RAF SE.5a "Hisso" Wingnut Wings

Przeglądając ostatnio znany portal aukcyjny w dziwnym dziale znalazłem model SE.5a "Hisso" z Wingnut Wings. Dodałem aukcje do obserwowanych i zapomniałem, na szczęście opcja przypomnienia, przypomniała mi o tej aukcji. Udało mi się ja wygrać bez problemu, byłem jedynym licytującym. Cena nie była wywindowana, ot taka przystępna. Chwilkę po zakupie wszedłem na stronę producenta i zobaczyłem że model jest już wyprzedany, a na ebayu osiąga już zawrotne ceny, tak więc moja radość jest podwójna, mam kolejnego Wingnuta w swojej kolekcji i zaoszczędziłem sporo kasy, a że sprzedający dołączył parę gratisów, tym bardziej jestem zadowolony. Jak zwykle zacząłem szukać naszych malowań i tutaj się troszkę zawiodłem, mieliśmy mało maszyn z tą wersja silnikową i wybór jest ograniczony, ale nic to.
Popatrzmy jak zwykle na to co najważniejsze czyli obrazki

Pudełko z pięknym boxartem


Wypraski






Blaszka



Kalomanie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz