poniedziałek, 29 grudnia 2014

2014 jaki był ten rok

Akurat zostało parę dni do końca roku i można pokusić się o jakieś podsumowanie ze strony modelarskiej.

Udało się skończyć

Fw-190D9 1/32 Hasegawa

To chyba mój najbardziej do tej pory pootwierany i zaawansowany model, wiem że nie jest zły, ale dobry tez nie jest, ma swoje błędy zarówno od strony modelarskiej jak i malarskiej, ale nie będę go poprawiał. Czas jaki nad nim spędziłem, 9 miesięcy w zupełności mi wystarczy

Do skończenia
Bardzo mało zabrakło a mógłbym w tym roku skończyć też Tyhoona z Aifixu w skali 1/24, niestety, poprzedni model za dużo czasu mi zabrał

Zakupy modeli
Najważniejszymi dla mnie zakupami w tym roku było:
F4U-1A Tamiya - 1/32
Ponad 10 lat czekałem na dobrą replikę Corsaira
Ju-188 AIMS 1/32
Konwersja z firmy AIMS, mimo swojej dosyć wysokiej ceny warta jest by spełnić swoje marzenia


W 2014 roku na konkursach wywalczyłem 6 medali i 3 nagrody specjalne. Myślę że nie jest to zły wynik, biorąc pod uwagę ze obstawiam zawsze tylko jedną klasę i z reguły jeden model jedzie na zawody.

Jaki będzie ten Nowy 2015 rok.
Byle nie był gorszy od tego mijającego, to będzie dobrze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz